Általános Szerződési Feltételek
I. A Szolgáltató
1. A szolgáltató neve: KÁDIX Bt.
2. A Szolgáltató székhelye: 1037 Budapest, Laborc utca 67.
2. A Szolgáltató postai címe: 1037 Budapest, Laborc utca 67.
3. A Szolgáltató adószáma: 20208365-2-41
4. A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-06-719401
5. A Szolgáltató bankszámla száma: 11703006-20384061
II. A szolgáltatás igénybevétele
1. A megrendelések leadása a KADIX Press webshopban, a www.kadixpress.hu weboldalon, az info@kadixpress.hu email címen lehetséges. Telefonon és postai levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el, illetve személyes átvételre NINCS lehetőség. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat Szolgáltató elektronikus úton küldi el Vevők részére. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „Megrendelem” gomb megnyomásával Vevő ajánlatot tesz, melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint Vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit - nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A weboldalon az árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák. Az ÁFA kiadványaink esetében 5%, mely az összesítésnél kerül feltüntetésre! Rendszerünk ekkor adja hozzá a végösszeghez a szállítási költséget is.
2. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy Vevő által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül postára adja. A legfeljebb 2 munkanapos postára adási időt garantáljuk, bármelyik szállítási módot választotta. A nem teljesíthető megrendelés a szerződést megszünteti. A nem teljesíthető megrendelésről Szolgáltató Vevőt haladéktalanul tájékoztatja és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Szolgáltató mindent megtesz a weboldalon található információk pontosságának fenntartása érdekében, azonban a szerződés létrejöttének pillanatában Szolgáltató kereskedelmi partnerei, mint Szolgáltatón kívüli harmadik személy tevékenysége folytán, Szolgáltató által előre nem látható okból a teljesítés lehetetlenné válhat, a lehetetlenülés beállta azonban nem teszi Szolgáltató ajánlatát alkalmassá arra, hogy Vevőt megtévessze, mivel Szolgáltató az ajánlat megtételekor a beszerezhetőségi adatok tekintetében a legjobb tudomása szerint járt el.
3. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. Vevő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
4. Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
5. Vevő kérheti a hibás termék kicserélését. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül jelezni.
6. Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
III. Egyéb rendelkezések
1. Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni.
2. Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
3. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon Szolgáltatóhoz az info@kadixpress.hu címen.
4. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@kadixpress.hu címen.
5. Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület.
Hatályos: 2023. január 1-jétől visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.